ГАЗСПЕЦБУД МОНТАЖ Понедельник, 23.10.2017, 12:38
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Мои статьи [8]
Услуги
ГНБ
ГНБ горизонтально направленное бурение прокол под рекой бестраншейная прокладка коммуникаци Прокол под дорого скрытый переход Штанга буровая прокол под дорогой техникой ГНБ Установка ГНБ малого типа Установка ГНБ бестраншейные технологии и техника прокол человек ГНБ 2010 Vermeer горизонтально направленне буріння Прокол під дорогою Прокол под дорогой Установка Dich Wich DichWich OnGrade самотечная канализация Бентонит ГНБ зимой Пуля ГНБ Расширитель колесо ГНБ прокол под землей горизонтально направленное бурение ГНБ техника установки ГНБ продавливание Метод ГНБ продавливание под дорогой санация труб Микротоннелирование прокладка труб Бестраншейная прокладка труб прокол под железной дорогой прокол через дорогу Грунты категория грунтов Пневмопробойники бестраншейная прокладка прокол под дорогой Украина Ditch Witch горизонтальное бурение Метод продавливания Метод управляемого прокола Метод санации Санация
Партнеры
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Видео ГНБ
Главная » Статьи » Мои статьи

Прокол під дорогою і ГНБ - в чому різниця?
   Проблема прокладення трубопроводів під природними і рукотворними перешкодами існує так же довго, як будівництво трубопроводів. Безглуздим і непрофесійним виглядає заперечення сучасними працівниками безтраншейної галузі термінів, що історично склалися. Адже прокол під дорогою - відмінно відпрацьована технологія, ефективна до епохи пришестя на ринок України горизонтального спрямованого буріння, хоч і більше витратна, як по частині фінансових ресурсів, об'єму необхідних земляних робіт і часу, який витрачається на один перехід.

   Фахівцям у галузі ГНБ, швидше за все, ця замітка здасться даремною, але як людина, безпосередньо працююча із зверненнями наших шанованих замовників, дозволю собі внести невелику ясність.

   Звичайний дзвінок: "Ви виконуєте прокол під дорогою"?. Вірно, виконуємо, хоча це і не зовсім прокол під дорогою, а саме свердловина складної конфігурації, в яку затягується труба (робоча труба або футляр). Хоча і сьогодні цілком успішно на ринку співіснують і новітні комплекси горизонтального спрямованого буріння і комплекси керованого проколу і напівкустарні "вироби", час від часу "спливає" майже забутий пневмопробойник "Кріт". Проте, уявляючи собі прокол під дорогою, замовник не завжди розуміє обмеження, існуючі при використанні кожної з технологій.

  Власне, прокол під дорогою (у ключі цієї замітки "проколом під дорогою" я узагальнено називаю будь-яке укладання труби без розкриття грунту), сьогодні не так актуальний. Скажете, ні? Аргументую свою позицію. Сучасне місто активно і частенько хаотично забудовувався упродовж десятка років, на невеликих площах зосереджені будівлі і спорудження різних епох, під землею щільно укладені інженерні мережі і кабельні системи.

  Тому сучасний прокол під дорогою схожий на складну хірургічну операцію. З цієї ж причини використання систем продавлювання/проколу, що йдуть по прямій, без можливості збудувати складний профіль траси, що не дозволяють обійти існуючі інженерні мережі, не оснащених системою локації для контролю за положенням бурового інструменту в сучасному будівництві дуже ризиковано. Сюди слід додати, що при "проколі" не робиться вибірка грунту зі свердловини (це при горизонтальному спрямованому бурінні вибраний об'єм грунту - свердловина - заповнюється затягуваним трубопроводом), а відбувається ущільнення і зміщення грунтів, яке при щільному перетині комунікацій деформує і навіть ушкоджує вже і так зношені від часу чавунні і сталеві трубопроводи і раніше широко вживані азбестоцементні футляриНе кажучи вже про ушкодження дорожнього покриття, під яким найчастіше і проводиться робота (звідти і походження сталого терміну - прокол під дорогою). Крім того, при проколі під дорогою в класичному розумінні необхідно навантажити увесь робочий агрегат на глибину залягання комунікації, що прокладається, що веде до необхідності формування робочого і приймального котлованів. Два котловани в центрі міста, та на глибину пару метрів - чи це менш згубно для існуючих мереж, дорожнього покриття і благоустрою території міста?
Природно ця замітка не претендує на високу професійну оцінку "колег по безтраншейному цеху", проте сподіваюся, що основні відмінності в технологіях дозволять вам, наші шановані замовники, зробити правильний вибір. Так що замовляйте у нас прокол під дорогою, але розглядаючи і пропозиції інших компаній, будьте пильні, нехай це буде прокол в сучасному розумінні цього терміну!
Категория: Мои статьи | Добавил: gnbdtt (24.09.2011)
Просмотров: 1064 | Теги: ГНБ, горизонтально направленне буріння, Прокол під дорогою | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
звоните : (066)922-35-13